sobota, 17 stycznia 2015

Od Jassona

TATUAŻ

-Mill, spokojnie. Wierzę Ci.-powiedziałam, chodź i tak w duszy ukrywałem, jak bardzo musiałem w tej chwili udawać, żeby jej nie zranić.
-Jass, ja...-zaczęła ale zakryłem jej usta ręką.
-Cisza. No dobra. Musisz trochę odpocząć od tego miejsca. No chodź!-powiedziałem i wsadziłem ją do samochodu.
-Co ty robisz?-zapytała lekko zdenerwowana.
-Poczekaj, będę za 10 minut.-powiedziałem i wbiegłem do domu. Wróciłem do samochodu po 15 minutach. No dobra, tylko 5 minut później. Wykorzystałem chwilę nieuwagi Mill i szybkim ruchem otworzyłem bagażnik. Wsadziłem do niego kilka rzeczy, a następnie ruszyliśmy. Przez całe 30 minut Milly pytała gdzie jedziemy. Oczywiście że jej nie powiedziałem! Zaraz przed miejscem naszej podróży zawiązałem Mill oczy. Weszliśmy do budynku. Wszystko trwało może 20 minut, a po chwili znowu siedzieliśmy na fotelach. Mill nadal miała zawiązane oczy.
-Możesz już ściągnąć.-powiedziałem po 5 min, a Mill która obrócona była lekko w lewo zobaczyła to:
landscape animated GIF
Odskoczyła w prawo uderzając o mnie.
-Tylko mi nie mów że boisz się latać.-zaśmiałem się.
<Milly?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy