poniedziałek, 9 maja 2016

Od Cary CD Hailie

TRUDNE CHWILE

Spojrzałam na stół na którym był talerz z kanapkami z avocado i jajecznicą. Podeszłam do stołu i usiadłam na jednym z krzeseł, przesuwając w tym samym czasie do siebie talerz z jedzeniem.
-Robię to tylko dla ciebie.- burknęłam, nie chętnie zaczynając jeść jajecznice.
Dziewczyna uśmiechnęła się do mnie i również usiadła obok mnie. Nie zbyt lubiłam jajecznice, ale ta smakowała wyjątkowo dobrze.
-Dziękuje.- powiedziałam wstając i odkładając talerz do siewu.
-Na zdrowie, a tak zmienię temat gdzie jest Lu?- zapytał się.
-Jest na wsi u wujka.- odpowiedziała i uśmiechnęłam się.
Tylko jak odwróciłam się w stronę Hailie, dała mi ona do ręki dwie tabletki.
-A to co?- zapytałem się, lepiej przyglądając się tabletkom.
-Doktor powiedział abyś brała je co dwa dni, są to jakieś witaminy czy jakoš tak.- wytłumaczyła.
-Jestem zdrowa jak koń! Nie będę brała jakiejś chemii.- zaczęłam.

<Hailie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy