wtorek, 24 maja 2016

Od Hailie CD Cara

TRUDNE CHWILE

 -Słuchaj, nie wiem co chce robić w życiu.. wszystko się wali -westchnęłam.
 -Nie rozumiem? Co się wali? -powiedziała jakby zatroskana.
 -Mad mnie zostawił. Wyjechał. Rozumiesz? Opuścił mnie. Faceci są do dupy! - na początku mówiłam z żalem a potem złością.
 -Nie wiedziałam. Dupek.
 -Nawet się nie pożegnał. On mnie nie kochał. -mówiłam ciężko.
 -Nie był ciebie wart. A ty go kochałaś?
 -Nie wiem, nawet jak tak to teraz nie ma znaczenia. Nikogo sobie nigdy nie znajdę.
 -Masz tak jak ja -westchnęła.
 -Ty! Co ty możesz wiedzieć, jesteś piękna, bogata.. żaden nie ulegnie twojemu urokowi. -parsknęłam.
 -Dobra, spokojnie, nie będziemy się kłócić.. ale wiem co oznacza samotność. Mnie też opuścił chłopak. Zayn.
 -Ale on nie z własnej woli. -sprzeciwiłam się ostrożnie.
 -Za to na zawsze. Ty wiesz, że Mad ułoży sobie życie i jakoś to u niego będzie. Poza tym to drań, nie będziesz za nim tęsknić. -powiedziała spokojnie.
 -Przepraszam.
 -Ja też -uśmiechnęła się.
 -Obie mamy przejebane. - zamyśliłam się chwilę -Co robimy po terenie?

<Cara?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy