sobota, 12 lipca 2014

Od Ariany

ZWYKŁY DZIEŃ

Jak mój zwykły dzień idę do stajni a potem do studia żeby śpiewać, tym razem chciałam
kogoś zaprosić, raczej musiałam bo mam złamano nogę. Nie wiedziałam kogo więc się
spytałam, Rosal i Sam.
-Cześć.- Powiedziały obydwie uśmiechnięte.
-Hej, mam pytanie do was...
-Jakie?- Odpowiedziała Sam.
-Czy byście podwiozły mnie do studia?- Spytałam się, patrząc w ich oczy.
-Ja chętnie to zrobię, ale jakiego studia?- Powiedziała Rosal.
-Heh, studia gdzie śpiewam a Adam ustawia głos i tak dalej. To jest moje hobby
jak konie.
Po tym, ustaliśmy że będziemy tam od 18:00 do 19:30. Jak już byliśmy na miejscu zobaczyliśmy Adama.
-Dziś nagranie, chodź szybko bo się spóźnisz.- Powiedział Adam.
-Nagranie?! Przeczesz miałam tylko 14 prób, a to za mało.- Wrzasnęłam, nie mogłam uwierzyć że to dzisiaj a nie za miesiąc.
-No tak, ale musimy nagrać wcześniej. Chodź do studia już wszystko tam ustawiłem.- Odpowiedział.
Adam, zawołał Rosal i Sam aby poszły z nim, a ja poszłam z drugiej strony szyby aby śpiewać.
-Dziś zaczynamy od Brerak free.- Powiedział Adam.
Dziewczyny usiadły obok niego a ja zaczęłam śpiewać to piosenkę:
klik
Jak skończyłam powiedziałam;
-No i jak poszło?- Powiedziałam do dziewczyn.

[Rosal?? Sam??]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy