wtorek, 22 lipca 2014

Od Justyny

NOWY OOTD Z PANDOM I NOWA ZNAJOMOŚĆ

Weszłam z Pandom do stajni była godzina około 7. Myślałam, że będziemy sama, a jednak jakaś dziewczyna głaskała Arabeskę. Pomyślałam: nie będę zwracać uwagi na nią. O mój Boże nie wzięłam statywu.
Postawiłam kamerę na słupku i zaczęłam kręcić ootd nie wychodzi mi to najlepiej. W tedy podeszła do mnie ta dziewczyna i powiedziała :
-Jagoda jestem. - przedstawiła się wesoło.
-Justyna, ale mów Juszes.
-Juszes?? ta co kręci filmiki?? - zapytała ze zdziwieniem.
-Tak ta Juszes. - odpowiedziałam z uśmiechem.
-Pomożesz mi nakręcić ootd?? - zapytałam.
-Tak jasne.
Zaczęłyśmy pracować o oto co nam wyszło z tej pracy: (link do filmiku; https://www.youtube.com/watch?v=soe-NerC97o#t=11 )







Robiło się chłodno więc skończyliśmy.
-To jak Ci się podoba?? - zapytałam Jagodę.

Jagoda??



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy