sobota, 12 lipca 2014

Od Emily

SPOTKANIE

Pociągnęłam jeden, DUŻY łyk Kawy. Zapomniałam ZE JEST Gorąca. Odstawiłam kubek z hukiem i zaczęłam kaszleć, wypluwać płyn dokoła Mnie.
-Wszystko OK?
-Tak, tak, przepraszam.-powiedziała. Posprzątałam WSZYSTKO wróciłam zrobić Kawy. Siedliśmy na sofie i włączyliśmy Telewizor. Koło 1 wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy do kina. Wzięliśmy DUŻY popcorn i cole. Zajęliśmy miejsca w ostatnim rzędzie. NIKT NIE siedział Koło nas. Pierwszego Jaki puścili do Filmu "The Ring". Prawie w ogóle SIE NIE Balam, natomiast folia porządkowy porządkowy drugi Byl znacznie straszniejszy. Nie nie znam tytułu, ale i tak nie nie miałam zamiaru oglądać go PO, Raz kolejny. Wyszliśmy o 4, moim pod domem byliśmy juz o 04:30. Otworzyłam Drzwi samochodu, ale nie nie wyszłam.
-Moze MASZ ochotę obejrzeć jeszcze jeden film?-Zapytałam.
<Michał?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy