niedziela, 13 lipca 2014

Od Michała

SPOTKANIE

-Tylko nie denerwuj się. - powiedziałem.
- Bo wtedy co patrzyłem przez okno stał tam jakiś chłopak podobny do tego co widziałem za oknem przed twoim domem.
-To on tu był? - zapytała.
-Wtedy co wyszedłem. To wyszedłem do niego. No i no i.......
-CO NO I ??
-No i wtedy trochę się posprzeczaliśmy.
-To on ci to nabił? - z troską zapytała.
-I była mała bójka i wtedy on mi podbił to oko.
-O mój Boże ty się widziałeś? I to z takim spokojem mówisz?
-Co się stało już się nie odstanie. Ale ty Kochanie trzymaj się od niego jak najdalej.
Była godzina około 15:00 a do pokoju weszła Samanta.
-Hej jak się trzymasz. - przywitała się.
-Dobrze. - odpowiedziała
Stałem wtedy przodem do okna, ale gdy się odwróciłem Sam powiedziała:
-O jej co ci się stało?? - zapytała przerażona.
-A nic długa historia. - odpowiedziałem
Sam wyszła o 16:00 ponieważ ma te różne sprawy ze stajniom.

Emily??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy