poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Od Chyenne CD Layla

POCZĄTEK POCZĄTKÓW
Dziewczyna przyglądała mi się chwilę, podobnie jak jej koń.
- Cześć, jestem Chyenne aka Chye - przerwałam ciszę, podając brunetce dłoń. - A ty to...?
- Layla.
Dziewczyna, znaczy Layla, niepewnie podała mi dłoń, a ja potrząsnęłam nią lekko. Dalej rzucała mi zdziwione spojrzenia jakby pytając co ja tu jeszcze robię.
- Jesteś nowa w Stajni? - zapytałam.
- Tak.
"Łoł, spodziewałam się innej odpowiedzi" - pomyślałam i uśmiechnęłam się łobuzersko.
- Zatem zapraszam cię na oglądnięcie Stajni! Być może zrobiła to już Rosal, ale jeśli się zgodzisz mogę zrobić to jeszcze raz. - Puściłam jej oczko i nie czekając na odpowiedź, złapałam dłoń Layli i pociągnęłam za sobą, biegnąc w stronę pierwszego budynku. - To jak będzie?
Layla zastanowiła się chwilę nad odpowiedzią i odrzekła:
(Layla?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy