niedziela, 10 kwietnia 2016

Od Kendall CD Cara

NOWE POCZĄTKI POCZĄTKÓW

Uśmiechnęłam się na pytanie dziewczyny, odłożyłam kubek z herbatą na stół i odpowiedziała pytaniem na pytanie:
-A jak myślisz z czego się śmieje?
Dziewczyna spojrzała na mnie , a następnie podejrzliwie się uśmiechnęła i szybkim ruchem ręki zabrała mój kubek z herbatą.
-To ja tutaj zadaję pytania, ja jestem policją a ty tylko...- nie dokończyła bo jej przerwałam.
-Po pierwsze oddaj mój kubek, po drugie wyglądasz raczej na dzieciaka niż policję.- odgryzłam się lecz nie w złym sensie.
-Nie, nie oddam ci.- powiedziała i specjalnie jeszcze wypiła łyka.- Fujjj co to jest?!- wrzasnęła z obrzydzenia pokazując język.
-Hahahah, dobrze co tak.- rzekami i zabrałam z jej rąk moją herbatę.- btw jest to herbata z miętą.- dodałam po chwili.

<Cara? brak weny>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy