sobota, 9 kwietnia 2016

Od Victor'a CD Louis

MAŁY WYPADEK Z PSEM

 -Kilka dni. Nauczyłem się imion niektórych koni i codziennie Rosal mnie ćwiczy. Ostatnio nawet sam kłusowałem.
 -heh Robisz postępy -dyskretnie mnie wyśmiał.
 -Każdy zaczynał, a ja jeżdżę dla rozrywki. Lubię zwierzęta, ale to nie moje życiowe hobby. Powiedziałbym, że po prostu lubię. -tłumaczyłem się.
 -Jasne, ja jak zaczynałem też na początku nie wiedziałem o co chodzi z anglezowaniem.. itp. -powiedział na pocieszenie.
 -Ale wiedziałeś co to popręg, a ja nadal mylę wszystko.
 -Nie bądź taki pewny, że wiedziałem -zaśmiał się.
 -Aj, a ty myślisz, że konie mają tu ulubionego jeźdźca i jakby dobierają sobie ulubioną osobę?

<Louis? oczywiście poglądy Victora nie są takie jak moje w realu XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy