piątek, 8 kwietnia 2016

Od Leji CD Charlotte

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ

Popatrzyłam na konie. Po chwili zastaniwienue otworzyłam torebkę. Wyciągnęłam uwiąz.
-Powinniśmy ją zabrać...
Popatrzyłam na nią i dodałam marszcząc brwi.
-Weterynarz ją zbada.
Zsiadłam z Rose i przywiązałam jeden sznurek do klaczy a drugi do małego źtebaka. To pewnie był ogierek. Potem przywiązałam kolejny uwiąz do drugiego źrebaczka. Ten drugi to była chyba klaczka sle pewności nie miałam. Klaczi małego ogiera przywiązałam do ogłowia Rose, a drugiego źrebaka dałam pod "skrzydła" Charlotte. Potem wsiadłam na Rose i dałam jej sygnał żeby poszła kłusem...
≈W stajni≈
Wprowadziłm klacz razem z jej pociechami na pastwisko. Potem tylko wyciągnęłam białą komórkę i wybrałam numer weterynarza....

<Charlotte?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy