czwartek, 5 maja 2016

Od Hailie CD Cara

TRUDNE CHWILE

 Patrzyłam na dziewczynę. Przymrużała oczy..
 -Bardzo mi przykro nic nie poradzimy.. musisz to jakoś znieść.
 -Chyba nie umiem -wymamrotała przez łzy. -Co mi jest..?
 -Wyliżesz się.. jak już wyjdziesz to będzie dzień w którym najwięcej razy pojawisz się na pierwszej stronie gazet.
 -Nie chce tego..
 -Wiem -westchnęłam trzymając jej dłoń. Mimo, że starała się hamować emocje, wiedziałam, że jest jej mega trudno. Kochała Zayn'a i dobrze o tym wiem. Nie czułam się źle z  jej miłością, poczułam ulgę, gdy kogoś znalazła. Mam jednak obawy czy nie będzie chciała rozwijać naszej przyjaźni.. boje się, że gdy ją wspierać będzie powtórka z rozrywki, a ja wszystko sobie ułożyłam w życiu. Mimo to muszę być przy niej.
 -Nie musisz przy mnie udawać.. -wyszeptałam widząc jej zaszklone oczy i przytuliłam ją.

<Cara?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy